miercuri, 17 septembrie 2014

♥ Micuta Balerina ♥


Cand sunt mici, toate fetitele viseaza sa fie balerine... 
La fel mi s-a intamplat si mie... Imaginea aceea de lebada traieste in fiecare fetita cu toate ca nu stim ca lebada "se naste" din clipe de mare sacrificiu, de munca continua, din ore și ore de repetiti, departe de joaca de afara... Departe de parinti... Departe de camera de acasa. 

Multi, cand mergem la un spectacol de balet revedem aceeiasi imagine. Eu personal am impresia ca acea papusa de portelan de pe cutiuta muzicala a prins viata. Si nu sunt departe de adevar. Papusa de portelan si-a lasat scena micuta si a pasit pe una mai mare. Expresia fetei este aceeiasi insa gratia, caldura, atmosfera emanata in preajma ei devine una de basm... Poate parea putin exagerat - dar este ceea ce am simtit la primul "spectacol" al micutei mele balerine... de fapt a fost prima noastra "lectie deschisa" insa pentru mine a fost un spectacol veritabil... doar o mama va putea intelege... o mama care isi vede fetita de doar 5 ani cum paseste pe varfuri in fata ei si face reverente cu aripi de lebada!  


Cred cu tarie ca  Baletul este cea mai pura forma a frumusetii si excelentei!!!
____________________________________________


Mii de multumiri - Mirela Mihaela POP (Profesor / Coregraf) - pentru ca a avut si are incredere in talentul nostru... mii de multumiri pentru tot efortul si implicarea in formarea micutei noastre balerine :* 
____________________________________________

Multumesc printesa mea - Ariana - ca imi oferi sansa de a-mi trai visul de a deveni balerina prin tine... sunt extrem de mandra si te iubesc pana la cer, la luna, la stele si-napoi... 
♥ My Sweet Little Ballerina  
_____________________
________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu