duminică, 22 iunie 2014

❤ Now until FOREVER ❤


De "ATUNCI" si pana "ACUM" au trecut 6 ani dar am impresia ca sunt clipe...

Intrebarea este: cum este posibil sa simt ca parca ieri s-a intamplat totul?!... cand socotesc ca avem milioane de amintiri minunate in doi... si ma uit in preajma si vad doua bijuterii de fetite care sunt incununarea cu succes a ceea ce am trait in toti acesti ani impreuna...
Raspunsul este unul singur: DRAGOSTEA ADEVARATA!
________________________________________________________________
Un inceput UNIC
 - atunci cand mi-ai spotit ca sunt ceea ce ai asteptat toata viata...
Un parcurs EXTRAORDINAR
 - imi amintesc momentul in care ma asteptai la altar "sugrumat" de emotii, zambind si cu ochii plini de iubire...
❤ Despre sfarsit 
- imi doresc sa ne surprinda pe amandoi FERICITI... inconjurati de nepoti si stranepoti, tinandu-ne de mana si iubindu-ne ca in prima zi!
_______________________________________________________________
Te voi iubi pe vecie si in fiecare moment din vecie...
Te voi iubi pana la sfarsit... ca la-nceput... 
TE IUBESC

P.S. Cea mai potrivita dedicatie este una din melodiile noastre de suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu